Näin liityt HSP Suomi ry:n jäseneksi

Hei! Mahtavaa, että olet päättänyt liittyä jäseneksemme! Jokainen jäsen on meille todella arvokas.

• Kun olet päättänyt liittyä jäseneksi, täytäthän oheisen lomakkeen.

• Lähetämme sinulle pian liittymisesi jälkeen sähköpostiin tervetulokirjeen, joka sisältää myös tiedot jäsenmaksusta. Sinulle tulee myös jatkossa jäsen- ja tapahtumakirje sähköpostiin kerran kuussa.

• Jos haluat tervetulokirjeen ja laskun postitse, ota yhteyttä osoitteeseen jasenasiat@erityisherkat.fi. Paperikirjeen laskutuslisä on 5 €.

• Haluatko liittyä jäseneksi, mutta jäsenmaksu tuottaa ongelmia? Ei hätää! Toivomme, että taloudellinen tilanne ei olisi kenellekään este liittyä yhdistykseemme. Erityisestä syystä jäsenmaksusta voi hakea vapautusta kuluvalta vuodelta. Vapautushakemukset osoitetaan yhdistyksen hallitukselle osoitteeseen jasenasiat@erityisherkat.fi.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksun suuruus vahvistetaan vuosittain yhdistyksen syyskokouksessa. Jäsenmaksut vuodelle 2024:

• Henkilöjäsen 30 €/ v.
  • Opiskelija, eläkeläinen tai työtön 20 €/ v.
  • Yritysjäsen 50 €/ v.

Maksamalla jäsenmaksun sinulla on äänioikeus sääntömääräisissä vuosikokouksissa. Jäsenenä pääset osallistumaan yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin, luennoille, vertaisryhmiin ja työpajoihin, sekä olet tervetullut vuosittaisiin kesäjuhliimme Heimojuhliin. Lisäksi voit halutessasi liittyä yhdistyksen suljettuun Facebook-ryhmään Heimotulet, ja osallistua keskusteluun muiden jäsentemme kanssa. Jäsenenä sinulla on myös mahdollisuus kirjoittaa blogiimme Rohkeasti herkkä. Lisäksi yhteistyökumppanimme tarjoavat jäsenillemme ainutlaatuisia jäsenetuja.

Jäsenhakemus