Liity jäseneksi

Näin liityt HSP Suomi ry:n jäseneksi

Kun olet päättänyt liittyä jäseneksi, täytä oheinen lomake.
Lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun, kun olemme vastaanottaneet liittymislomakkeen. Laskut lähetetään sähköpostitse, joten tarkkaile sähköpostiasi! Tarkasta myös roskaposti- ja mainospostikansiot.

Jos haluat paperilaskun, ota yhteyttä osoitteeseen jasenasiat@erityisherkat.fi. Paperilaskun laskutuslisä on 5 €.

Huom! Yhdistyksen jäseneksi ei ole mahdollista liittyä ilman toimivaa sähköpostiosoitetta. Jäsenrekisterissä et voi myöskään esiintyä nimimerkillä tai muulla täysin epävirallisella nimellä. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksun suuruus vahvistetaan vuosittain yhdistyksen syyskokouksessa. Jäsenmaksut vuodelle 2024:

• Henkilöjäsen 30 €/ v.
  • Opiskelija, eläkeläinen tai työtön 20 €/ v.
  • Yritysjäsen 50 €/ v.

Maksamalla jäsenmaksun sinulla on äänioikeus sääntömääräisissä vuosikokouksissa, ja pääset hyödyntämään muita jäsenetujamme.

Jäsenhakemus