Jäsenedut

Tarkemmat ohjeet jäsenetujen lunastamiseen löydät jäsensivuiltamme.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Jäsensivut vaativat kirjautumisen.

SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry

SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry tarjoaa jäsenyhdistyksiensä, kuten HSP Suomi ry, jäsenille alennuksia vapaa-ajan palveluista. Näitä ovat mm. majoitus-, matka- ja kokouspalveluista. Osa jäseneduista edellyttää niiden liittymistä jäsenen työtehtäviin.

Avaa verkkosivu https://www.soste.fi/sosten-jasenpalvelut/. Otsikon "majoitus- ja matka- ja kokouspalveluiden alennukset" kohdasta eteenpäin annetaan alennuksien myöntäjien ohjeet. Mikäli niistä ei kaikki käy ilmi, sivulla kerrotuista yhteystiedoista voit kysellä lisää.

Lempeämpi minä

Lempeämpi minä tarjoaa muun muassa verkkokursseja, online-joogaa, yksilö- ja ryhmävalmennuksia (life coaching) sekä viestintäpalveluita.  Yrittäjä Annukka Vauhkonen on erityisherkkyyden kokemusasiantuntija, lempeän läsnäolon joogaopettaja sekä LCAF Certified Coach ® eli ratkaisukeskeinen hyvinvointivalmentaja.

Jäsenetu vuodelle 2024:

Kaikki Lempeämpi valmennuspaketit ja verkkokurssit -15 % (ei yhdistettävissä muihin etuihin)

Energiakamari Ihme

Energiakamari Ihme tarjoaa palveluja luonnolliseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin: tehokkaasti ja lempeästi kehoa palauttavaa energiahoitoa ja kraniosakraaliterapiaa, voimavaralähtöistä valmennusta itsetuntemukseen ja elämän hallintaan sekä Herkkä voimaantuu sielustaan -kasvuohjelman ryhmävalmennusta henkiseen hyvinvointiin, jonka startti on syyskuun 25. päivä. Palvelujen takana seisoo itsekin erityisherkkä Johanna Ihme, Itsetuntemus- ja elämänhallinnan ohjaaja, energiahoitaja sekä meditaatio- ja rentoutusohjaaja.

Jäsenetu vuodelle 2024:

Kaikki palvelut - 15%.

Tunteella Tunne- ja hyvinvointivalmennus

Tunteella Tunne- ja hyvinvointivalmennus tarjoaa tunnetaitovalmennusta, taideterapiaohjausta, neuropsykiatrista valmennusta (nepsy)  lapsille, nuorille ja aikuisille sekä koulutuspalveluita.
Tunteella yrittäjä Päivi Koivumäki tietää omakohtaisesti, millaista on elämä erityisherkkänä ja herkkien lasten vanhempana on. Koska erityisherkkien tunteet ovat voimakkaita ja hermostollinen herkkyys reagoida vahvempaa, on tunnetaitovalmennus hyödyksi kaikille erityisherkille. Päivi itse on saanut paljon apua omaan jaksamisen ongelmiinsa ja ennen kaikkea ymmärrystä omista tunteista ja tunteisiin vaikuttavista tekijäistä tunnetaitovalmennuksen myötä.

Jäsenetu:

Tunteella haluaa auttaa erityisherkkiä löytämään omat voimavaransa ja valjastamaan tunteet hyvinvoinnin oppaiksi ja tarjoaa HSP Suomi ry:n jäsenille ensimmäisen yksilö valmennus- tai ohjauskerran (etänä tai läsnä Ylivieskassa) -35%:n  alennuksella.

Lue Päivin tarina ja lisää palveluista www.tunnetaitoatunteella.fi

Lounavalmennus

Kun teet yhteistyötä kanssani, pääset sukeltamaan ennenkokemattomalla
tavalla itseesi. Rakennamme yhdessä juuri sinulle sopivat rajat, jotka
tukevat jaksamistasi. Yhteistyömme jälkeen tunnet olosi vanhemmaksi,
luottavaisemmaksi ja rennommaksi. Tunnet, miten elämänilosi alkaa
kasvaa, ja hehkut uutta elinvoimaa!

Sovi kanssani maksuton tutustumispuhelu osoitteessa:
oona@lounavalmennus.fi.
Lisätietoa: www.lounavalmennus.fi

Jäsenetu vuodelle 2024

Tarjoan HSP Suomi ry:n jäsenille 3 kk normaalihintaisesta valmennusjaksosta -10 % TAI kaupan päälle maksutta 1 x hyvinvointikonsultaation (kesto 75 min., arvo 75€).

Terapeutin työhuone

Haluatko tarjota herkälle lapsellesi tukea tunnetaidoissa? Ehkä hän hyötyisi myös tukiopetuksesta tai vinkeistä tukikeinoiksi kouluun? Haluatko itse saada tukea omaan vanhemmuuteen herkkänä aikuisena tai herkän lapsen vanhempana?  Tai ehkä olet herkkänä ihmisenä valmistumassa oleva tai jo kasvatus- ja opetusalalla työskentelevä ammattilainen ja kaipaat mentoroivaa tukea työhösi?

20 vuoden kokemukseni lasten ja nuorten kanssa työskentelystä, vahva koulutustaustani sekä oma ja lapseni herkkyys antavat minulle hyvät välineet tukea elämäänne herkkyyden kanssa! Tarjoan etä- ja tarpeen mukaan lähitapaamisia (pääkaupunkiseutu ja lähikunnat).

“Tapaamiset ovat olleet menestys!”
Tokaluokkalaisen asiakkaan äiti

“En ole voinut välttyä oivalluksilta.”
Opetusalalla toimiva asiakas

Ota yhteyttä:
Merja Pellikka, KM, ratkaisukeskeinen kuvataide- ja lyhytterapeutti sekä neuropsykiatrinen valmentaja
terapeutintyohuone@gmail.com.
www.terapeutintyohuone.com

Jäsenetu:

HSP Suomi ry:n jäsenenä saat kaikista terapia-, valmennus- ja mentorointipalveluistani - 10%.

Ravitsemusterapeutti Emilia

Ravitsemusterapeutti Emilia tarjoaa yksilövastaanottona
ravitsemusterapiapalvelua sekä lyhytterapeuttista ohjausta, luennointia
esimerkiksi tyhy-päiviin sekä pieniä tapahtumia. Emilian ydinosaamista
ovat syömishäiriöt, ruoka- ja kehosuhteen parissa työskenteleminen,
herkän vatsan aiheuttamat ongelmat sekä jaksamisen ja palautumisen
tukeminen. Herkän unen tueksi Emilia on koostanut Lempeitä avaimia
hyvään uneen - herkkäunisen tukipaketin.

-5 % Holvi-kaupassa myytävistä vastaanottotapaamisista sekä -20 %
Lempeitä avaimia hyvään uneen - herkkäunisen tukipaketista.

Lisätietoja:
www.emilialeinonen.fi
info@emilialeinonen.fi

Print Helsinki

Suunnittele oma paita Print Helsinki verkkokaupassa.

Print Helsinki tarjoaa yhdistyksen jäsenille: Normaalihinnoista -20%.  Tarjous on voimassa 31.7.2024 asti.

Mene printhelsinki.store sivustolle ja suunnittelutyökalulla luo oma design t-paidalle tai hupparille.  Lisää jäsensivuilta löytyvä tarjouskoodi kassalla.